14 Eylül 2010 Salı

Galatasaray'ımız : 1 - Gaziantepspor : 0

Belki istediğimiz gibi bir oyun yoktu sahada ama takım ümit verdi.

Sisitem değişikliğinden başlayalım yorumlara.4-3-2-1 dizilişiyle başladık oyuna.Ufuk, Ali Turan, Neill, Servet, Insua, Mustafa Sarp, Ayhan Akman, Elano, Misimovic, Kewell ve Baros ile çıktık sahaya.İlk yarıya etkisiz başladık.Hatta ilk yarım saat ortada bir oyun izledik.Insua'yı çok beğendim.Açıkcası hiç de ilk maçına çıkmış gibi oynamadı.Kademelere girdi,savunmaya yarıdım yaptı,gerektiğinde hücumda bile rol aldı.Misimovic hazır değildi ancak ilerleyen zamanlarda daha iyi olacağını gösterdi.Tabi takıma alışması da lazım.Ali Turan yerine ilk 11'de Sabri'yi görmek isterdim.Şöyle uzaklardan şut çeksin özledik :D Kewell çok iyiydi.Onu göndermeyi düşünenler bir de o olmasa ne yapardık onu düşünsün.Golünü de attı çıktı aslanım.Helal olsun.Elano vasatı aşamadı.Ama daha iyi olacak.İkinci yarıda oyuna Aydın ve Sabri'nin girmesiyle biraz oyun biraz hareketlendi.İkinci yarının başındaki mücadele güzeldi.Keşke 90 dakikaya yayabilseydik.Pino da oyuna girdikten sonra top kontrolü ve hızıyla umut verdi.Rijkaard'a güveniyorum.Takıma inanıyorum.

Şuna da değinmeden bitirmek istemiyorum.Resmi site 1000 kere açıklama yapsın,hiç bir açıklama Metin Oktay'ın ölüm yıl dönümünde sahaya parçalıyla çıkılması lazımdı.Hiç bir şey dün parçalıyla sahada olmamamızı açıklayamaz.Bunun tamamen yöneticilerimizden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorum.Antep'e deseler, biz parçalıyla sahaya çıkacağız siz beyaz formayla gelin ; hayır mı diyeceklerdi ? Büyük ayıp yaptıkları.



  Golü atan : Oktayy... Metinnn !...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder