10 Eylül 2010 Cuma

Azıcık ağlasam ?


Hani kalabalığın içinde yapayalnızsındır ya.. Hani ağzını açarsın bağırmak için avaz avaz, sesin çıkmaz ya.. Hani ruh bedenden ayrılır ya bazen..
Yazarsın satır satır,sayfa sayfa.. Yine anlatamazsın.. Daha çok yazarsın.. Yine anlamazlar..
Ama bir ses der içinden : ‘’ Yaz!”. Ve sen güvenirsin hep iç sesine.. Hep dinlersin.. Anlamazsın neden olduğunu.. Sorarsın kendi kendine..Yine o ses : “Sus!”.
Hangi kalem yeter içimden gelenleri yazmaya ? Hangi kağıda yazarsam içimdekileri okuyabilirsiniz ? Kime anlatsam,kime ?..
Ah dur bir dakika.. Dede ! Sen anlarsın.. Hep anladın.. Boğazımda düğümlenen kelimelerin nedeni ne dede ? Neden haykıramıyorum ? Tutuyor bir şey.. Tam çıkacak diyorum, bir inilti bile çıkmıyor.. Dede neden ? Sen bilirsin.. Hep bildin.. Cevaplayamadığım bir sürü soru var dede.. Cevabını nerede arasam, karşıma daha çok soru çıkıyor dede.. Sen cevaplarsın.. Hep cevapladın..
Dede !
Dede şimdi neden susuyorsun ? Neden konuşmuyorsun dede .. Ah doğru ya .. Daha kavuşamadık.. Biraz erken olmadı mı bu ayrılık dede ? Hani üniversiteye gittiğimi görecektin ?Ben üniversiteye gideceğim, sen nerdesin ? Hani çok sıkıldığımda dersleri kıracaktım da dondurma yemeye gidecektik ? Bir sürü dondurmacı açıldı ,sen nerdesin ? Sen yoksun ya,tadı yok hiçbir şeyin .. İstemiyorum artık dondurma almak..
Tenin gül kokardı ya dede, toprağın da öyle.. Mis gibi.. İçime çektim,çektim, çektim .. Senin kokun.. Dokundum toprağına,öptüm... Ellerin gibi değil dede.. Bana neden sarılmadın.. Bayramlarda sarılırdın bana.. ‘’ Bak bir bayram daha geldi,büyüyorsun canımın içi..” derdin.. Bu sensiz kaçıncı bayram dede ? Daha kaç bayram sensiz geçecek ? Gittiğinde çok küçüktüm be dede.. Daha o zamanlar derdin torunum doktor olacak diye.. Bak oluyorum,doktor oluyorum dede ! Ama zaten biliyorsun değil mi (:
Gördün ; yanına geldiğimde de ağlamadım dede, söz verdim ya sana.. Üzülürsün diye ağlamadım.. Sözümü tuttum.. Hepsini tek tek tuttum dede.. Tek tek..
Çok özledim seni.. Çok.. Rüyama gelmiyorsun ne zamandır .. Kızdırdım mı seni ? Yanlış bir şey mi yaptım ? Binlerce kez özür dilerim her ne yaptıysam,gel ne olur.. Bugün gel..
Dede bir şey isteyebilir miyim senden ? Gözlerim doluyor seni düşününce, ağlayamıyorum .. Bir kerelik sözümü unutsan, bu kez ağlasam ?
Azıcık ağlasam ?
Cansu.
Seni seviyorum dede !.. Çok seviyorum !
Sensiz geçen 13. Senem.Bilmem kaçıncı bayram..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder