17 Eylül 2010 Cuma

FIFA11 Demo İncelemesi (PS3)

Evett.. Bekleyiş sona erdi.FIFA 11’in ve PES11’in demosunu PS3’te oynama keyfine erişenlerdenim.FIFA11’in tadını çıkardıktan sonra incelemeyi hazırlamanın vakti geldi diye düşündüm :D

Demomuzu kurduktan sonra Kaka karşılıyor bizi.Daha sonra menüden kontrol tarzımızı ve favori takımımızı seçiyoruz.Seçim için 6 takım sunulmuş bizlere ; Barcelona, Chelsea, O.Lyon, Bayer Leverkusen, Real Madrid ve Juventus.Seçimden sonra Arena geliyor karşımıza.Kaka ve Cech ile birlikteyiz burada da.Kaka ile çektiğim şutlar,dribling sırasında kameranın açısı ve 360 derece kontrol özelliği çok etkiledi beni.Daha bir gerçekçi olmuş.Grafikler çok iyi.Kaka ile yüzlerce şut çektikten sonra,açıklandığından beri dört gözle beklediğim kaleci olabilme özelliğin geçiş yapıyorum.Açıkca söylemek gerekirse kaleci olmanın bu kadar eğlenceli olabileceğini düşünmemiştim :D Daha yeni olmasına rağmen kaleci kontrolü çok rahat.Arenada kaleciyi kontrol ettiğimizde sağ üst köşede bir skor tabelası oluyor.Buradan yediğimiz,kurtardığımız ya da oyuncunun kaçırdığı gollerin sayısını görme imkanımız var.

Eğlenceli idmanımızı tamamladıktan sonra menüye bakıyorum.Sade bir menü sunmuşlar bize demo için.Bir dostluk maçı yapma imkanımız var.Kadrodaki değişiklikleri,rakip oyuncularla kimlerin eşleşeceğini,taktiği ayarlayabiliyoruz.Player Rules menüsü de kullanılabilir durumda.Burada kullanadığımız tek menü Custom Tactics.Maçımız 6 dakika sürecek şekilde  ayarlanmış.Stadyumumuz ise Santiago Bernabéu.Biz oyun hızı ve oynayacağımız seviye dışında bir seçim yapamıyoruz.Maça başlamadan önce ısınmak istersek diye stadyumda bire bir idman imkanımız var (: Start’a bastıktan sonra stadyumu,hakemleri ve merdivenlerden çıkıp sahaya dizilen oyuncuları görüyoruz.Oyuncular hakemlerle tokalaşıyor,sevdim bunu :D Maç başlıyor. Grafikler mükemmel.Taraftar desteği veee ilk golümü Messi ile atıyorum :D Gol sonrası sevinçler harika olmuş.Acayip gerçekçi.Kendimi orada hissettim sanırım birkaç saniye :D Maç sonucu Barcelona:4 – Real Madrid:1. Güzel maçtı,ellerime sağlık :D

PC’de PES’i geçer mi bilemem ama, playstationda PES’e gerçekten rakip olacağı kesin.Belki PES’in koltuğuna bile oturabilir, kim bilir (: Tam sürümleri çıktıktan sonra belli olacak artık her şey.
Kesinlikle demoyu oynamanızı tavsiye ederim.

Saat 05.59, gözlerim ağrımaya başladı.Yatmak için çok geç ama uyumam gerek sanırım.İncelemeyi de uyanınca yayınlarız o zaman.

İyi sabahlar hepinize..

Not : İnceleme gecikti bayağı.Affınıza sığınıyorum.

Kendime not : FİFA11 çıktığı gün A-LI-YO-RUM !

1 yorum:

  1. Bir daha olmasın ilk gün bekliyorduk incelemeyi :D

    YanıtlaSil